Tuesday, January 11, 2005

Welcome / Bienvenue

Welcome students of Glendon college @ York University. I started this site as a forum for Glendon students to voice their issues and concerns about life at Glendon as well as their policies. I also started this site in lieu of what I considered an act of censorship by the moderator of glendonites over at livejournal. Having said that I assure to you as moderator I am only interested in the truth, and there will not be any censoring done on this site.

Bienvenue aux étudiants du Collège Glendon de l'Université York. J'ai
entrepris ce site pour l'utiliser comme forum pour inviter les étudiants de
Glendon à exprimer leurs idées concernant le campus ainsi que l'état
politique de Glendon. J'ai également commencé ce site comme réponse à ce
que j'ai considéré comme un acte de censure par le modérateur de
glendonites, le site livejournal de l'école. Je vous assure qu'en tant que
modérateur de ce site, je suis strictement intéressé à la vérité et je ne
censurerai pas toute information qui se présentera ici.

(je m’éxcuse si mon français n’ést pas très bien, si tu veux aider avec moi avec cette forum, envoyer moi une couriel a glendon.online@gmail.com)

3 Comments:

At 1:07 AM, Anonymous Anonymous said...

hey, this is a good idea and i'm glad it's here

 
At 8:31 PM, Blogger yoanikuiper said...

Hi Sam,

thanks for starting this site, it's great. is there anyway for other users to start threads or can we only make comments to yours?

 
At 1:11 AM, Blogger Sam said...

Yes, anybody is welcome to make postings, I just need to get your e-mail address so that I can add you as a poster.

 

Post a Comment

<< Home